• head_banner_01
  • head_banner_02

Chì deve esse attentu à u disignu di l'attellu di struttura in acciaio?

In cunfrontu cù u mudellu di custruzzione tradiziunale, l'attellu di struttura d'acciaio hè stata favurita da parechje imprese per a so superiorità.Allora, chì deve esse attentu à u disignu di l'attellu di struttura in acciaio?

Travagliu di struttura in acciaiop descrizzione di u disignu:

U primu prublema chì deve esse risolta in u disignu architettonicu di l'edifici di fabbrica di struttura d'acciaio hè u prublema portante.L'edificiu di a fabbrica di struttura d'acciaio deve sopportà a carica di l'edificiu, a pioggia, a polvera, u ventu, a carica di neve è a carica di mantenimentu.

A capacità portante di u fogliu di metallu hè in relazione cù e caratteristiche trasversali, a forza, u spessore è u modu di trasmissione di forza di a piastra metallica ondulata.Barra di ronrone di distanza.Per quessa, a capacità portante deve esse attentu à u disignu di a fabbrica.

Tipu strutturale di sattellu di custruzione di teel

Strati di metalli ondulati è fogli d'acciaio furmati à friddu sò dispunibili per u pannellu superiore.

Per attellu senza gru, u quadru rigidu principale pò utilizà un quadru rigidu di sezione trasversale variabile.A colonna di u fasciu hè una sezione trasversale deformata, è u fondu di a colonna hè incurvatu, chì hè economicu è affidabile.

Per e fabbriche cù gru, l'area di seccione trasversale di sti culonni ùn deve esse variabile, ma deve esse uniforme.Inoltre, u fasciu d'acciaio pò avè una sezione trasversale variabile, è a basa di a colonna hè rigidamente cunnessa, chì hè sicura è ecunomica.

Disegnu di l'illuminazione di struttura in acciaio architetturale.

L'illuminazione hè ancu un grande prublema in l'immensa zona di attellu di struttura d'acciaio.In particulare in certi impianti industriali, l'illuminazione hè un equipamentu essenziale.Aduprate pannelli luminosi per migliurà l'illuminazione interna durante u ghjornu è risparmià energia.

Pone pannelli di luce o vetru in locu specifichi nantu à u tettu metallicu.U sill di a finestra duverà durà quant'è u tettu metallicu.I giunzioni trà u tavulinu di illuminazione è u tettu di metallu deve esse impermeabili.

A prova di umidità

L'estate hè a staghjoni di a pioggia.Per impediscenu u vapore d'acqua di scappà da a cima di u metale è u fondu, u vapore d'acqua deve esse eliminatu da a piastra superiore di metallo.

A superficia di u tettu metallicu deve esse chinu di cuttuni insulating, è u pianu di fondu di u tettu metallicu deve esse cupartu cù una membrana impermeable.U tettu di metallu hà un dispusitivu di ventilazione, chì hè utilizatu per prevene l'umidità in l'edificiu di a fabbrica di struttura d'acciaio.

Custruzzione di struttura d'acciaio cuncepimentu di prutezzione di u focu.

A prutezzione di u focu deve esse cunsideratu in u disignu di l'attelle di struttura d'acciaio.Quandu si usa un edifiziu di fabbrica di struttura in acciaio, ci sò periculi oculati maiò in casu di focu.

Quandu a temperatura di i cumpunenti di l'edificiu di a fabbrica di struttura d'acciaio supera a temperatura specificata, a forza è a forza di rendiment di i cumpunenti diminuirà, è l'accidenti di colapsu si facianu facilmente.

Per questu causa, l'edificazioni di fabbrica di struttura d'acciaio anu da esse spruzzate cù materiali ignifughi per migliurà a resistenza di u focu di l'edifici in u focu.

insulazione acustica

U rumore hè un prublema inevitabbile in u prucessu di produzzione è di custruzzione.A custruzzione in acciaio impedisce a trasmissione di u sonu à l'internu è à l'esterno.

A cima di a stanza di metallu hè pienu di materiale d'insulazione di u sonu (di solitu fattu di cuttuni d'insulazione di u sonu), è l'effettu di l'insulazione di u sonu hè spressione da a diferenza di intensità di u sonu in i dui lati di u tettu di metallu.

L'effettu di l'isolamentu di u sonu dipende da a densità è u grossu di u materiale d'insulazione di u sonu.Hè da nutà chì i materiali d'isolamentu di u sonu anu effetti di bloccu diffirenti nantu à i soni di frequenze diverse.

insulazione di calore

A fabbrica deve ancu attentu à l'insulation of the steel structure.Se ufabbrica di struttura d'acciaioL'edificiu hè custruitu in una zona fridda, l'insulazione deve esse cunsideratu in l'invernu.

L'insulazione hè ottenuta da riempimentu di tetti di tettu di metallu (di solitu lana di vetru è lana di roccia) cù insulazione.

L'insulazione dipende di parechji fatturi: materiale di lana d'insulazione, densità è spessore.L'umidità di u tela di cuttuni d'insulazione, u metudu di cunnessione di u tettu metallicu è a struttura sottu (ponte anti-frodu).Di novu aduprate u putere di rinfrescante di a cima di metallo.

华建照片优化 (3)


Tempu di Postu: Mar-08-2023